حماس نمایه

جنبش حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست از توافقنامه اسلو خارج شود و دست از شناسایی رژیم صهیونیستی بردارد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین به ویژه «محمود عباس» رئیس آن خواست از توافقنامه اسلو خارج شوند و دست از شناسایی رژیم صهیونیستی بردارند.

بیشتر بخوانید:

واکنش حماس به حکم دادگاه رژیم صهیونیستی درباره «خان احمر»

شرط قاهره و بن‌بست مذاکرات مربوط به آتش‌بس در غزه

حماس امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای به مناسبت ۲۵ امین سالروز امضای توافقنامه اسلو اعلام کرد: مقاومت حقی است که تمامی ادیان آسمانی و قوانین بین المللی بر آن تاکید کرده اند.

جنبش حماس در این بیانیه از تشکیلات رام الله خواست به همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی پایان بخشد و دست از سرکوب نیروهای مقاومت در کرانه باختری بردارد.

در این بیانیه می خوانیم که با گذشت ۲۵ سال از امضای این توافقنامه ملت فلسطین همواره بهای آن را می پردازد، امضای این توافقنامه به مثابه فروغلتیدن در باتلاق امتیازدهی ها و سرآغاز روند چشم پوشی از حقوق حقه ملت فلسطین است.

در بیانیه مذکور تصریح شد که توافقنامه اسلو یک جنایت سیاسی علیه سرزمین فلسطین و بی حرمتی به خون شهدا است، اسلو زمینه را برای دشمن صهیونیستی جهت اشغال کرانه باختری و قدس فراهم ساخت و مانع از توسعه و رونق اقتصادی فلسطین شد و اقتصاد فلسطین را به رژیم صهیونیستی وابسته کرد.

حماس بار دیگر ضمن مخالفت با انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و معرفی این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تصمیمات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه شهر بیت المقدس را باطل خواند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید رضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    0 0
    ابومازن ؛ خودش اسرائیلیه ! چطوری با اسرائیل مبارزه کنه ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس